sekolah

Written by mimi :) on Monday, March 1, 2010 at 2:44 PM

igt kan hari nie malas pegi sekolah. sebab malam semalam aku demam. tapi ta terok lah. bangon jee pagi niat nak pegi sekolah dah tadek dah. tp pk kan nanti mesti dapat markah test so pegi jugak lahh. sampai jee sekolah ade assembly. grrr ~ mase math cikgu masok bagi markah. alhamdulillah dapat A :) then cikgu soh wat hal sendiri. then mase bi. patotnye kene wat presentation literature. tapi sebab mira ta dpt so tayah wat. ahaha. naisb baik mira ta datang aku lupe gile na hafal ^^ then waktu chemy. dapat markah. dapat 50. seriously aku rase aku failed dah chemy tuh sebab soalan die gile susah. bygkan lah markah paling tinggi pon 80 je. aku dapat 50 tuh pon dah bersyuko dah. alhamdulillah :D then mase add math. haihh. tayah cakap lah. cikgu masok sume kecot perot nampk cikgu bawak kertas test kiteorang. seperti yang dijangke kan lah failed. grrrr ~! tapi bukan aku sorang. budak yg pandai addmath pon ramai yg failed. nie kan plak aku. due subjek tuh mang subjek killer bg aku lah. chemistry dan add math. ahhhhhh. kalau lah boleh drop due subjek nie tp subjek yang laen boleh ambk mcm biase kan bagus. bagus gile gile. mesti result aku tadek yg failed.

0 Responses to "sekolah"

Welcome Dear