5 Bestari

Written by mimi :) on Thursday, March 11, 2010 at 10:23 PM

bertekak. bertegang urat sebab kan tshirt kelas ? huhu. ntah lahh. semalam dorang tnye size aku maen jawab jee. dengan ape rupe harge tshirt tuh pon aku tataw. sbb malas na sembang lame lame. td bru tgok. patotlah ade yang ta setuju tok wat tshirt tuh. sebab kat mate aku pon tshit tuh tak lahh menarik sgt pon. too simple. tambah plak warne putih. so tadek daye tarikan. itu yang mate aku nampak. mate orang lain lantak dorang lahh kan. huhu. sepatotnye bile kerja kite buat dengan ikhlas tanpe ade yang suroh atau memakse takan ade rungutan yang akan keluar dari mulot. so dah diri sendiri volenteer na design tanpe ade sesiape yang suroh tak payah lah na merungot bile ade yang ta suke. mang dah menjadi lumrah ape yang kite buat tak semua suke. so terima jee lahh. aku malas na masok campo. ikot lantak korang lahh. buat lah mcm mane pon. aku beli jee nanti. dah mang tadek nafsu na bg pendapat ke ape ke.nanti kangg kate aku gile kuase plak kang. heee :D tamou tamou :))

0 Responses to "5 Bestari"

Welcome Dear