Them :)

Written by mimi :) on Friday, March 19, 2010 at 8:26 PM

hari nie keluar ngan macek nana. de ajak teman pegi arked peladang. nak beli barang cket. aku pon teman lahh. agi pon bosan dudok uma. then pegi jalan jalan kat night market. tapi ta beli ape pon. tadek nafsu nak beli pape. huhu :) lpas tuh lepak uma macek nana. gosip gosip. share prob. macam macam lahh. bising uma tuh dibuatnye. gelak jee :)) tetibe macek nana ajak pei jog. oke jgak. die tuka baju pastuh tggu ibu kat kereta. sampai tanah rate ibu ajak pegi carik hadiah utk besdae abah esok. so teman lah. macek nana ikot sekali. hihi :D sampai jee uma. au tuka bju tok jog. bru igt na jog ujan plk. tp kjap jee. lpas ujan benti mood na jog da ilang. ahahha. ronde ronde naek scooter. ke hulu ke hilir. menghabiskan minyak. hihi :D kesimpulan nye siang tadi best. gelak jee :D

tapi lepas maghrib. rase marah aku kat seorang
hamba Allah yang bergelar lelaki makin bertambah.
bile kau na seda. haihh. cukop cukop lah mainkan perasaan perempuan. bukan aku antare perempuan tuh. even aku hanye sebagai pemerhati. tp cukop sebagai pemerhti aku nampk mcm mane sikap kau. cube lah belajar menghargai kaum hawa. jgn sampai nanti kene kat batang hidong sendiri bru na insaf. stop toying girls heart.

0 Responses to "Them :)"

Welcome Dear