Indahh :)

Written by mimi :) on Tuesday, April 6, 2010 at 4:19 PM

aku harap aku boleh bangun satu hari nanti dan kata saya tak peduli tentang sesiapa dalam dunia neyh. Tapi hakikatnya,aku sangat pentingkan orang lain lebih dari diri sendiri.

aku nak bangun satu pagi nanti dan kata awak, saya sayang awkk dengan sepenuh hati. Tapi percayalah, aku tak mampu sebab hati aku terlalu sakit.

aku nak bangun satu hari nanti dan semua kenangan dulu yang menyakitan hati hilang macam tuh je. tapi kebenarannya rasa itu akan terus kekal di sinii. dalam diri. dalam ingatan. dalam hati.

aku nak bangun satu hari nanti dan luahkan semua yang ada dalam hati aku. Tapi sayangnya, menaip lagi berkesan dari berkata-kata. Sebab bila aku berbicara tentang apa yang tersirat dan tersurat tentang semua, aku tak ubah seperti orang bisu.

0 Responses to "Indahh :)"

Welcome Dear