Bicare Hati :)

Written by mimi :) on Sunday, March 7, 2010 at 7:11 PM

hihi. semalam mlas na update blog. habeskan satuh hari tok habeskan novel Bicara Hati ; damya hanna. i love all her story lah. sume best best. actually nie da masok tge kali bace novel nie. tapi still na bace jgk. ahahha. padahal ade jee homework yang menunggu utk disiapkan. tp nak wat cane kemalasan mengusai diri lahh plak. hihi :DD bile bace novel nie tetbe plak terpk. mane lagi tinggi ego lelaki atau ego perempuan ? hmmm.. ntah lahh. satu persoalan yang tak dapat dijawab oleh sesiape pon kot. ohh kalau ade sesiape yang boleh jawab bgtau lahh. na sgt taw jawapannye. ego aku agk tinggi. tuh tak dinafikan. tapi utk kebaikan diri sendiri aku rase. so tadek lah orang yg suke suke jee pijak kepale kite. buat suke hati die jee. tak pkkan perasaan kite. tapi at the same time aku cube kurangkan ego tuhh. takot ego tuh makan diri. tanak lah cam tuhh. suda hidop nanti. emm tuh je kot tok post kali nie. malas na ckp mende laen. terutame sekali pasal mereka mereka. bia lantak lah dengan hidop mereka. lepas nie jgn ganggu hidop aku and kawan kawan dah. jangan ckp tak srupe bikin.selagi kau tak kacaw hidop aku tak nyibok hal aku . aku 1000x takan wat mende tuh. terima kasih atas kerjasama kamu sekalian :)

0 Responses to "Bicare Hati :)"

Welcome Dear