untuk mereka. terima kasih ;)

Written by mimi :) on Friday, March 5, 2010 at 5:44 PM

entri kali nie aku nak ckp pasal kau ! ye kau lahh. aku taw yg bace nie korang korang jee. mane ade orang lain. korang betige kan pengikot stie aku. ahaha. baru baru nie aku ade bukak blog kau. yee kau! dah lame tak bukak sebenanye. haihh. tadek mase aku hari hari nak bukak blog kau. banyak lagi keje aku. kang orang pggl stalker plak. hahaha. tp pedulik ape aku. kau pon 2x5 jee.so aku bukak jee lahh. tetibe, eh eh nie post aku nie. kenape boleh ade kat kau plak nie. sah kau copy kan. tapi untuk ape aku tak tahu. tadek idea mungkin. ahahaha. tapi kalau yee pon tadek idea jangan lahh ambk sejibik sejibik kak oiii. tuka lah sikit. ohh ke memang kau na tunjuk kat aku yang kau copy aku punye post. tapi kenape yee? padahal post itu memang tiade kaitannye dengan kau. aku musykil jugak nie. nak kate kau ade jilat ludah kau balek takan kot. takan kott. kau kann dah besa. dah pandai. dah matang. patot nye jangan lah buat perkare perkare yang akan membuat kan orang gelak kann kau.kate budak pure sc. kau bangge sgt kan. macam kau sorang makhluk Allah yg ambek pure sc kat dunie nie. aku cukup tak paham dengan kau. nak kate kau ade masalah dengan aku seingat aku kau tadek kaitan langsong dengan hidup aku.dan takan pernah adelah. tapi kenape ye? ish ish. ntahlah tak habis pk aku. ahahahha :)) ohh yee. td time denga ceramah ustaz pasal maulidur rasul . ustaz tuh ade cakap. dalan dunie nie tiada seorang pon yg perfect. takan ade. kecuali Rasululllah s.a.w. So ta pyh lah kau mengutuk menghina orang lain sedangkan diri kau pon penuh dengan kekurangan. kepada manusia yang rase ini ditujukan utk korang. yee mang ini utk korang. hah lepas nie boleh lah copy lagi yee blog aku nie lepas tuh tampal kat blog kau. ish ish ish. ape lahh na jadi ngan korang kann. seriosly kiteorg tadek mase na cakap pasal korang. so stop it lah. tadek keje lain ke? weiyh minah! kau kat sini sorang sorang taw.kalau kiteorang kat sini na serang kau mang boleh jee.aku nak tengok jugak time tuh boleh ke yang kononnye sahabat sehidop semati , kakak dunie akhirat kau tuh dtg back up kau. boleh? hah ? pk sendiri lah. tapi jangan risau. kiteorang masih berperikemanusiaan lagi. nak pegi serang kau? ahahahha. tadek keje lain ke kiteorang nie? kau memburuk buruk kan name orang sesedap mulot kau jee kan. kau cerita mende mende yang ta betul dan at last memalukan diri kau sendiri. kau ta sedar sume tuhh. bile mau seda?

0 Responses to "untuk mereka. terima kasih ;)"

Welcome Dear