lot of fun :DD

Written by mimi :) on Thursday, March 4, 2010 at 8:20 AM

semalam sekolah aku ade buat sukan tare kot name die. ntah lah. ta ambk port plak. tp sukan sukan jugak lahh. mule mule mang tamou pegi. then my macek ajak jgk pegi. so oke lahh pegi jee lah. tapi pagi pagi bute ibu pggl, 'mimi, kamu tak pergi sekolah kan? jage adk kat rumah lah yee, pengasoh adek ambk lambat sikit ari nie' peli jugak aku. semalam ta ckp awal awal. 'emm tape lahh along jagee' . then anta text at macek. pesan kat nani kalau kalau nampak macek macek aku tuh soh jee dtg uma. ohh sebab rumah aku mang betul betul depan padang. so mang cukup senang. ahahaha :)) then siap jee mandi sambong tido. ahahha. tetibe telefon bunyi. macek ! bukak pintu. terkejot aku. ahahah. tengok tengok dorang datang. yezza. lepak lahh ape lagi. makan cket. then seperti biase hobi, snap snap lahh ape lagi. ahahah :DD gune my webcam. lawak lahh. tapi its fun oke :)) then dalam pukol 10 lebih gerak pegi skola. ahahahahha. mang selambe gile lahh. suke suke jee na masok keluar sekolah bile. ahahahha. bia lahh. kate senior kan. bhahah :)) lepas siap makan kat kantin. kiteorang pegi padang balek. mule plan na pegi uma aku balek. tapi cikgu ramai. line ta clear. so dok at padang jee. carik port. then lepak jee lah. sume pakai baju hitam and pakai sweater. so cikgu tataw lah kiteorg rumah ape. ahahhaha :DD then main ape ntah game yg dimulakan oleh nard. ahaha :)) best tapi agak saket. ahah. sampai pecah darah tangan aku dibuatnye. tape jee. lepas nie takan rase dah camnie kan. heeee :D i will miss that moment lah. never ever forget it oke. valuable :))




*gamba yg sempat di snap ;)



0 Responses to "lot of fun :DD"

Welcome Dear