Good Luck ;)

Written by mimi :) on Tuesday, March 9, 2010 at 9:48 PM

tahun nie tahun yang paling terok aku rase sepanjang aku sekolah kat SMK Sultan Ahmad Shah. haihh. aku actually tak paham kenape na rushing sgt wat hari sukan nie. ta sempat. na keja ape tataw lah. aku tgok sekolah laen relax jee. tadek lah tekeja keja cam sekolah nie. disebabkan tuhh sume aku nampak jadi cam kelam kabot. mane dengan peserte yang ambk acare pon maen tangkap muat jee. maen hambek jee. dengan kawad nye. macam hapee je lahh. bile suroh dtg latihan mcm mcm alasan. baru lepas operate lahh, saket lah, ayah tak bagi lah. yang tak boleh blah alasan nanti kulit hitam. weiyh tolong lah jgn bg alasan macam tuh boleh ta. kulit hitam ke kulit putih ke kulit coklat kee kalau cantik cantik jugak. tp kalau dah ta cantik tuh ta cantik jugak lah. bia lah kulit mcm mane pon. kalau tanak sgt kulit hitam pkai jee lah sunblock. jgn bg alasan bodoh tuh lahh. tolong ahh. sepanjang ade sukan nie mang kelas senyap jee. na belaja pon aman. mane tak nyee cket jee student yang tggl dlm kelas. ahahaha. bagus jugak lahh. tp ade setengah cikgu ta aja.ade buruk baik jugak lahh. pape pon sukan tahon nie mesti jadi hari sukan yang paling tak best. ohh btw, gudluck tok peserta rejam lembing esok ea. ahahha :))

0 Responses to "Good Luck ;)"

Welcome Dear