kenape ?

Written by mimi :) on Monday, March 8, 2010 at 11:36 PM

kehidupan seharian aku sgt sgt lah memenatkan. rase macam ta larat sgt. haihh. sumpah penat sgt. balek sekola jee tuka baju ape semua then kene pegi skola balek. then pkol 5 pkol 6 bru balek. tolong ibu plak wat keje uma. takan nak bia jee ibu wat sorang sorang kan. kadang kadang pkol 6.30 dah tusyen. kadang kadang pkol 8. pkol 9 lebeih bru sampai uma. ahhhh ! penat lah penat. dengan homework lagi. rase cam tak daye jee. kalau boleh nak jee benti sekolah. kalau boleh memang dah lame dah aku buat. habes kalau benti sekolah nak hidop cam mane kann. tension pon yee jugak. kadang kadang ibu ta paham yang belaja kat sekola dah memang memenatkan. mane dengan homework lagi dengan tusyen lagi. lepas tuh ibu suroh buat itu buat ini. penat lah ! tolong lahh paham. kadang kadang aku mintak mase tuh cepat sebab rase dah ta larat dengan semua nie. tapi at the same time aku mintak mase tuh berenti sebab aku tanak teros penat mcm nie. rase mcm na nanges jee :((

0 Responses to "kenape ?"

Welcome Dear