I want it pliss =.=

Written by mimi :) on Saturday, March 27, 2010 at 11:11 PM

Damn tired lahh. pagi td dalam pukol 11 turon pegi ipoh. ade kenduri kawen. sepupu sepapat jugak. best. even agak penat sebab panas gile babeng. tapi tapelah. dapat jumpe sepupu2 due pupu tige pupu. sume jumpe. tapi kebanyakan nye tak kenal sgt sebab jarang jumpe diorang dan ta berape rapat sgt lah. ibu and abah jee lah yg betol betol kenal pon. agak segan jugak lah tadi. huhu. antare sume yang jadi hari nie. ade 1 perkare yang betol betol menarik minat aku. photographer. seriouly aku TERUJE gile. ahah :)) dorang nampk sgt profesional. ade due orang. due due laki. eh aku bukan teruja sebab mereka hensem ye. bukan bukan. tapi sebab gambar diorang lawa. smart. nice. sumpah ! kalau ta percaye boleh tengok sendiri. kat bawah tuh ade diorang punye website. oleh kerane minat sgt. aku igt diorang punye website. sbb sorang abang photographer tuh pakai tsirt dorang. so aku ambek dari situ. aku rase ade beratos kali aku pesan kat abah. ' abah aong na camera macam tuh. besday along nanti belikan' ahaha :)) tapi aku tau camera tuh sgt sgt lah mahal. haihhh. tggu lah aku kerje nant aku beli sendiri. haihhh. Allah je lahh tau betape nak nye aku ade camera macam tuh. ergggghh. boleh sesiape tolong hadiakan saye camera tuh? :DD *mimpi jee lah


http://www.akuzakie.com

try lah tgok. seriously lawa :)


0 Responses to "I want it pliss =.="

Welcome Dear