Kamu ( T.T )

Written by mimi :) on Friday, March 26, 2010 at 5:41 PM

seriously sekarang nie tengah rase GERAM DAN BENGANG sangat dengan sorang hambe Allah nie. grrrrr ~ Die hilangkan salah satu barang kesayangan aku. mang bende yang hilang tuh kecik jee. sgt kecik. tp kau tau ta aku syg mende tuh. ye kau tataw thats why kau buat tataw jee mende tuh hilang.tapi takan lah pasal mende kecik tuh hilang aku na marah marah kat kau kann. kang ape plak orang lain kate, kecoh mende kecik macam tuh hilang pon na bising2. tapi yang becakap tuh tak tahu ape makne mende tuh kat aku. kat kiteorang.hanye aku die dan die je tau kenape mende tuh bagi makne kat kiteorang. kau senang lah ckp 'alah setakat mende kecik macam tuh sepuloh aku boeh beli. ' tapi kau tau ta yang kalau kau beli 1000 sekali pon takkan bg ape ape makne. geram kot =.=

0 Responses to "Kamu ( T.T )"

Welcome Dear